Tuesday 16 April 2013

headache..:3

lalala..result SPM pun da keluar hampir sebulan..alhamdulillah..:) aku puas hati ngan keputusan yang aku dapat..walaupun tak straight A,tapi aku terima..btw sekarang nie aku tengah pening nak pilih kos aku dekat universiti naty..kalau bole aku dah tak nak amik sains tulen lagi..aku taknak terseksa lagi macam dulu...mengikut minat,aku suka semua benda yang melibatkan kira-kira...maybe aku bole apply bisnes,akaun,banking n bla bla bla yang melibatkan kira2..:3 tapi dimasa yang sama aku minat tentang engineering..tak tahu la aku nie memang ikut keturunan kena jadi engineer or what koz semua bapa saudara aku kerja sebagai engineer...kalau aku,aku ikut jejak bapa saudara aku yang jadi software engineer dekat penang..sekarang gaji dye dah mencecah 20k sebulan..sebut la pasal lappy..semua dye tahu..aku pun terikut langkah dye sebab aku suka semua benda pasal lappy or komp n suka cari tahu semua benda yang ada dalam lappy or komp...:3 tapi mengikut nasihat orang memang tak salah kalau nak jadi engineer tapi susah sikit nak dapat peluang pekerjaan bagi perempuan koz kos engineering nie banyak laki yang terlibat...

masalahnye sekarang nie,aku dapat tawaran UNIKL MIIT kos diploma engineering in computer n networking..itu memang yang aku idamkan..tapi selepas ja dapat tawaran tuu,aku dapat tawaran KPTM KL kos acca-cat..pengajian tuu selama 1 tahun 1/2..hmm lagi pening sekarang nie ada satu lagi universiti antar email aku dapat tawaran dekat universiti tuu..serabut k serabut..:3 hmm tapi apa yang penting sekarang nie..aku tunggu semua tawaran keluar dulu..then baru aku decide apa yang apa patut aku pilih..

okay sampai sini ja kowt tentang tajuk aku tadi...HAHA..the conslusion is always pray n keep calm..:)
xoxo N

No comments:

Post a Comment