Sunday 23 June 2013

new life at uITm pERliS..~

hello hai...da hampir sebulan aku tak update blog nie...maklum la sibuk dengan persiapan nak masuk universiti..macam2 benda nak buat..okay~~ so, today nak citer la pasal kehidupan aku dekat uiTM perLIs nie...so far so good..lain la dari kehidupan asrama dekat mrsm dulu...okay, 1st story mase hari pendaftaran...awal subuh da bertolak dari rumah...sampai ja dekat pintu pagar tuu,wahhhh!!!lain rasa dari sekolah dulu...dekat gate tu,dia orang dah edarkan kunci bilik untuk setiap kereta yang masuk untuk hari pendaftaran...so kereta depan n belakang tu la yang akan jadi roomates kita..hehe..so roommates aku semua orang kedah n sorang orang perlis...dia orang budak pra-dip...then,paRking keta n bawak semua barang ke kolej...JAUH kowt..berpeluh-peluh aku angkat semua barang..nie la padahnya bawak banyak barang...HAHA..sampai je kat kolej, semua student part1 kena hantar laporan medical check up dekat floor atas...dengan blurnya,aku pun naik la ke bilik tu..HEHE..so,selesai je semua tu...kami naik bilik...the funny is aku siap sesat bagai...HAHA..its okay, 1st day kan...:3..then bila dah sampai bilik,semua  roommates aku keluar ngan family dia orang...tinggal la aku.lepas kemas je barang,aku keluar pegi jitra beli barang sikit...then balik lebih kurang kul 2.30 sebab kul 4 tu da start aktiviti MDS....
story pasal MDS, the fact is MDS sesangat sangat la memenatkan tapi ade jugak santai mase nak habis MDS tu...semua akak n abang OC okay...sebelom habis minggu MDS, semua part1 ade text...ade la jugak yang susah...but semua okay...(:

majlis perasmian minggu MDS..


test 

malam akhir MDS...

No comments:

Post a Comment